Telistime!

Så var det söndag kväll igen.
Kan vara det kvällen jag gillar minst av alla tillfällen på veckan. Dax att ladda om för en ny jobbvecka. Dock har spåtanten på smhi sagt att det skall bli sol på himmelen:)
Hur har du helgen varit. Joo, finfin faktiskt! I fredags var den en kanonkväll, som sluta med några smärre missöden för vissa :) För ovenlighetens skull starta vi på fyran hos våra grannar och sen blev det Dahlboms.

Lördag jobb. Parallellslalomtävling i Björnen. Jag fick den finfina uppgiften att stå på start och skicka iväg ivriga folk..
Kvällen var extreeeeem lugt. Kan varit den lugnaste kvällen hittils. Alla var, minst sagt, totalt slut.
Så kom dagen idag. Telemark time! Tjohoo. Jag, Gabbi, Lotta,Gurra, Davvan och Linnea styrde mot Tegefjäll! Med lite mer snö i backarna och på ostadiga ben bar det upp på fjället.
Telis är verkligen supernice! MEn lite klurigt. Tåls att jobba på! Finfin lunchbuffe i Tegetornet fick avsluta skiddagen.
Vi fick också reda på idag att vi skall få en till medlem av femmangänget här. Imorron kommerd et en tjej från skid- och turismutbildningen. Trångt blir det. Men det löser sig nog finfint.

Måste slå ett fett slag för Golds gym. Golds is the shit i år! För det första är det extremt mycket folk som hänger där, så det har blivit dit man går för att disskutser gårdagskvällen osv. (så får man lite träning på köpet) För det andra så bor vi granne med det. Så tränat har vi gjort denna veckan. Spinning idag, annars har det vart springning, gym och PT Challenge. :)

Tillsist, Hörrni! Piratfesten på fyran äger ju rum i övermorron! Kommer nog bli helbra!!

Ja, det var vad jag hade i mitt huvud idag, nu skall det bli tomatsuppe och garlicbread! Take care!
None
Ett helskönt gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0