Skishow, 25-årskalajs, och leedighet!

Oh yes, äääntligen fredag! V.3 har snart passerat och det har vart en vecka med späckat schema!
Igar var en låång och kall dag! JAg gav mig iväg till skidskolan runt sju snåret på morronen. Tempen ute var nere på ca25 minus. BAra att bita ihop och hoppa i mina pjux. Ut i backen bar det och morronträningen höll i sig i ca 2 timmar. Ihjälfrusna försöker vi ladda om för dagens lektioner. Det blev många besök i lifthusen med kidsen under dagen vill jag lova. Fröken frös, kanske de också..
Jag underhöll min vuxengrupp med pjäxfight, joggingtur och skogsåkning. JAg lyckades iaf hålla lite värme uppe...

Efter att få pausa 2 timmar på eftermiddagen var det dax för premiären på skishowen. Måste erkänna att det var lite missar här och där, men alla gjorde ju sitt bästa på alla vis iaf! Allting avslutades med ett hejdundrande fyverkeri!!
Fredag idag. Dagen har varit kall, men ändå hellyckad hittills. JAg hade tillochmed fått två av mina svängare att storböla för de ville inte att skidskolan skulle vara slut.. :) Söta.
NU sitter fyran här och laddar för kvällen. Mats fyller 25 så det är bokat ett stort bord på Wersens och sen förtsätter festen på Panget. Kommer nog bli helskoj! I morron bär det av tiil Östersund och där blir det storshopping! wellwell...

Eftersom jag skall hålla till med eventgänget nästa vecka och hålla i trådarna för familjeveckorna så tror och hoppas jag på att jag är ledig på måndag oxå:P

Så är läget här i Åre, på fyran, i björnen och i mitt huvud just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0