...och så var det helg igen ja..

Igår kan ha vart den finaste dagen på läänge. Nu skall jag låte lite patetisk, MEN när drömdagarna kommer här i Åre så förstår man verkligen att man är på ett av världens vackraste place! Glittersnö, blåblå himmel, glada människor och underbar natur! MIn uppgift igår som eventjobbare var att fixa till Milkoskidtävlingen som gick av stapeln i Vargbacken. Efter det var det dax för skishowuppvisningen. Det gick faktiskt finfint denna gången! "Pricken över i "var alla raketer som avslutade allt! Kvällen avslutades med tacokäk med alla kollegor. Helnice!

Så kom dagen idag. GRått igen. KAllt. Men är man ldig så är man.. Så jag och mina grannar tog oss ivärg till backen i tidig tid och drog några åk i Högåsen. Sen var det påhälsning och fika time i Björnen innan jag drog mig hemmåt. Nu sitter man här och laddar för kvällen. Alla på fyran har övertalat oss att hänga på en ölprovarkväll... Wellwell.. och man är ju inte "den som är den".... :)

Kom på att det inte är jäättelång tid kvar till FIS- fristyle, puckel-världskuppen här, den går ju av stapeln i mitten av feb. Så det kan man ju börja längta lite till!


En ensam gondol..


HA en finfin helg nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0