FAckeltåg och korvgrillning time..

Idag har det vart duktighetsjossan som vart i farten måsta jag få säga. Morronträning i morses (fats jag inte börjar förren 14.00) Sen bar det hem och tvättade 3 maskiner, lagade storkok och städa! Ohyäh! Men det behövdes. NU sitter jag bara här och väntar på att tiden skall vara inne för jobbtime. Idag skall vi hålla i fackeltåget i Vargbacken och efter blir det körvgrillning för alla familjer. nicenice. Eventjobb är det som gäller denna veckan. Känns finfint! Omväxling förnöjer liksom!
Så var det ju dedär med att det är tisdag idag. Säsongartisdag. Förest ingen utgång. Men nu har nog planerna ändrats. En liten utgång kan det ju ändå bli... Imorron skall jag stå i backan och vara värd för morronskidåkningen kl 07.00 så det får allt bli en väldans liten utgång idag ja...:)

Idag skall vi fira att det snöar! Åre behöver myycket snö nu så man kan börja åka ut på fjället på riktigt!
Så gee oss mera snöö gud! TAckar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0