Ojojoj vad det snöar!!

Nu äntliiigen har det kommit snö till Åredalen, massor med snö!
På samma gång har jag åkt på en rejäl förkylning och har tvingat stilla mitt skidsug idag så att kroppen skall få vila en smula.
Veckan har annar varit finfin på många sätt! Jag har gått på privatlektioner hela veckan, och det har vart hemskt lungt! Så jag har fått finåka och vara resurs lite här och var. I torsdags hade vi filmkväll och storfika med alla skidlärare i Björnen och i går var det tacokväll, speltime och light utgång med hela gänget. Mycket fusk, skvaller och skratt gick av stapeln!
Måste passa på att ge en finfin elogé till alla mina goa jobbarkompisar! Go björnen, helt enkelt! :)

NU bär det av till frissan för slinger och en värbehövlig klippning. (sist klippte jag mig i Vietnam... jag har fortfarande 5 cm längre hår på ena sidan)......
Men i morron har jag fått lov av mig själv att åter fara ut i backarna, eller rättare sagt skogarna! Röja nysnö i Tegeskogen får det nog bli! tjohoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0