Fullt ös, medvetslös!

JA, jag har sagt det förut, och jag säger det igen, det är inte många lunga minuter här i Åre. Veckan som har passerat har gått ut på att montera upp och ner olika ljudanläggningar, käppar och tidtagningsmackapärer i 20 minusgrader.. Mina fingrar har vart blåvita och mina läppar slutade att fungera när jag stog och speaka.. JAg är trööött på kylhelvetet!
MEN tur är det att jobbet man gör, för övrigt, är riktigt roligt och alla människor är goa!

Tisdagen ver en partydag utan desslike. Solen fortsatte att skina och ballonger börjades blåsas upp tidigt under eftermiddagen. Lotta fyllde år och det vankades fest här på femman. Folk kom det, tårta åts och det var riktigt nice!  Det bar vidare mot Bygget...
MEN på natten var det någon eller några jävlar som vandaliserade korridorerna här på Torpet. Polis tillkallades och hyresvärd. Skistarledningen var i uppror. Man vet inte hittills vem det kan vara, men mina misstankar är att det inte är någon skistarjobbare som står bakom förödelsen.. (vem skulle göra så i sitt eget hus??)

Torsdagen bestod av morronträning i backen och jobb... Sista skishowen ägde rum på kvällskvisten och allt avslutades med en överraskningsfika som de avdra skidlärarna runt om i Åre hade fixat till!
Helgen har vart någorlunda lugn, en barrunda i fredags och sen jobb i lördags. Idag har vi hälsat på gymmet igen och kört dubbelpass, så nu är det PHU!
Så nu sitter jag här och funderar på hur man finna energin till årets första sportlovsvecka som sparkas igång i morron!
V. 7. Göterborgarnas vecka.


NU är det bara laddning som gäller ändå. Laddning inför skistars stora personalfest som äger rum i morron! Temat är som sagt "hjältar och sagofigurer"..  Ett avslöjande av utklädnad samt bilder kommer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0