Uttrååååkad!!

Ok, jag vet att det blir vad man gör det till, men grejen är att det finns INGET att göra i Väners! Fiken stänger sex, de utestället som fortfarande existerar funkar, om man har lust att dansa loss med sin morsa eller farsa...  och affärerna som är belägna i staden kan jag räkna upp på en hand.

Jaaa, jag är sjukt pessemistisk just nu, men jag längtar så till place där man kan gå ut och där det alltid är något på gång, ett place där folk inte dömmer ut en och där man kan klä sig efter känsla och inte riskerar att bli granskad och uttittad. Jag längtar helt enkelt efter en stad med hålligång i. Ett ställe där man bara kan hänga, strosa och vara på utan att falla ihop på vägen av uttråkning.
 
 
Tur är det att sommars är på ingång och att man har goa vänner som livar upp:) Hoppas så på Växjö i helgen!


image119
Saknar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0