Mobben i plurret..

Ja, så har man ingen mobil då.. de var nämligen så att den ville bada i Davids toa.. Faaan... Men oandrasidan började den bli sleten o gammal.........
Jo helgen i Växjö, var minst sagt, händelserik... Efter att ha totaldeckat på tåget mot växjö så kom jag fram lagam till bar dax. Vi gick till ett skönt ställe och mötte upp resten av ligan från Åredalen. Det blev mycket snack och något glas rosé mellan varven.. Sen var det läggdax och laddning för lördagen.
Lördagen tillbringa vi i city med shopping, lunch och minigolf turnering:) (Jag kom iaf inte sist;) Sen var det hem o svira om för att sedan inta Davvans lägenhet för grillförfest.... Detta resulterade i:

Min mobbe hoppa ner i toan och är nu obrukbar och en motorcyket välte över mitt ben, trots detta spatsera hela ligan ner till utestället Loft och det blev dans o sång.....


image120



Nya tag och nya krafter gäller nu, för en ny vecka är på insprång... Är sådär sugen på att jobba faktiskt... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0