GI food...

Jag lovar, jag har aldrig vart så säker på något som jag har vart idag.. fast nu ska vi inte ta ut någon seger i förväg.. men jag har iaf klarat min första dag som GI-ätare finfint! NU är det seriös GI-käk som gäller i sommar!

Det bäste är att man får ära skaldjur och aioli hela dagen lång, om så önskas:D Låter ju inte allt för svårt.. dock kommer jag sakna glassen!!

Måste bara berätta om min favvo skola som jag är på nu, när jag kom i morses så kom ett tio tal barn springande på skolgården och gav mig en kram, efter de kom skolans alla lärare fram( 6 st) och hälsa mig välkommen!
 I klassrummen sitter de som små ljus och på fritids hade jag hand om tre barn, som också de, lekte som små drömmar! Jag diggar helt enkelt lantskolor hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0