Sommarplaner!

Saker börjar falla på plats:)

Det är mycket planering i luften nu vill jag säga!! När? Var? Hur? Vilka?? Men med sommarschemat i ena handen och massa datum i andra, så var det dax att planera, byta och beställa.
Nu bär det av till Öland på MIdsommar, där boende och en hejdundrande midsommarferre än utlovad! Ska bli kul att se något annat än Smögens proppfulla brygga!

Långreseplaner är också i full gång, och om allt går som det ska skall resan vara bokar och klirrad innan de närmaste två veckorna! Thai, Kambodja, Laos, Vietnamn och Bali står på schemat! Det är bara att hoppas att allt går som planerat!!!


Så till helgen, den har vart relativt lugn, och mycket skön! Efter en go grill hos Karro i fredags bar det av till Götet för shopping och båttur på lördagen. Det blev  en del sommarprylar inhandlande och en tur på havet! Söndagen spendera vi tillsammans med 10000 andra vänersborgare på skräcklan, och längtan ut till kusten var stoor!
Nu väntar en ny vecka, och jag är absolut inte jobb sugen! 
Om jag fick bestämma skulle jag dra till Sthlm på inflytt.ferre eller ligga på bryggan hela veckan och äta jordgubbar... men nopp... just a wish.
NU är det sovdax för fröken J iaf!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0