Vilken fest....

Nu sitter jag här och är lagom deppig för att jag inte kan delta i kvällens utgång. Tisdag=tisdagsklugg i vanliga fall, men jag sitter här och käkar medocin o halstabletter. Dagen skulle vara lugn, men jag har ändå lite svårt att sitta still, så jag har handlat, städat, tvättat, doktorbesök och så har jag hunnit med att vara lite sjuk med filmtittande och glass iaf!

Men så till vår lilla tripp som blev av i eftermiddags! Vi packa bilen full med skidlärare och drog till Järpen. Där la vi beslag på secendhand affären och leta fram alla sjuuukt fina prylar som vi ska klä oss med på måndag, då det är dax för årets stooora skistar personalferre! ;D Det är ju, som sagt, dansbands tema.
Vi är sex stycken som har hittat på något alldeles extra... ;) Jag loovar, vi kommer bli sååå fina!
Bilder och avslöjanden kommer efter måndag!

image68
Kanske lika heta som "hert-Jonnys"???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0