tindrande tisdag!

Denna veckan har inte vart någon annan lik när det gäller förhållandena i backen! Förra evckans snöande har resulterar i ett, näst intill, perfekt underlag vad gäller skog och pist! Idag har det dessutom vart minus 10 och stråålande sol! Eftersom jag har lyckan med mig så har jag fått "level 3" Ungdom denna veckan och de älskar skogsränning! Så tur för mig.... :D

Men kylan sätter sin spår, så med stelfrusna fingrar och tår avslutar vi arbetsdagen med en studentafterskii på bygget! Där träffa jag även Lenafena som är här och härjar! Så nu bär det av till Tegefjäll och deras stuga för förferre och tisdagsklubben.

I söndags var det ju ett födelsedagskalajs som gick av staplen på blåkulla! Sabina blev 20 bast och det firades såklart med maaassa tårta, och lika många shot till födelsedagsbarnet;)
 grattisgrattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0