kändistätt i björnen!

För alla kändiskåta och alla som vill anteckna så:
Jajamen, inom en veckastid har HAns Fallén, Kristin Kaspersen, Petter och självaste Carola susat förbi oss i backarna här i Årebjörnen! Iof är det inte så konstigt för tre av de fyra har ju anknytning hit så... Men ändå!

NU har jag pricis vaknat efter en och en halv timmes djup sömn. Min dag har vart, minst sagt hektisk, och den är inte slut än.
3 bra saker idag:
1,Det har snöat heela dagen!! Jaaa, det behövs!!
2, Det kom bara ett barn till min snöbollegrupp idag! Jäääh, de andra hade "ledig dag".
3, Träningen inför skishowen drog igång i morses och det var kuul.

3 minder bra saker som hänt idag
1, Mitt element är sönder!! Neeej.........
2, Jag kommer tvingas åka baklänges och snurra på skidor iklädd en feeet kossa-kostym (huvudet är så stort att jag inte orkar hålla upp mitt egen innuti det typ.. + att synen är obefintlig.....
3, Kvällsträningen börjar snart, vilket jag är feeeett omotiverad till.... Vill bara ligga under denna filt heeela kvällen.. Gäsp!

Fina, fräcka, fiffiga ,finuliga, fantastiska Fredag i morron!! Jaaaa, det innebär skidskoleavslutning, afterskii och utgång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0