I love skiing!!

Åhh, måste bara berätta hur sinnessjukt gött det var i backen ikväll!! Nypistat och ingen is så långt ögat nådde!! Jag och Sofia fick turen att åka med en av Åres grymmaste åkare och han gav så mycket bra tips så nu vill jag bara åka åka åka!!! Mitt adrenalin ligger fortfarande högt och jag vill bara att klockan skall ringa nu, så man får hoppa upp och åka meeer!!Nästa gång skall jag dock skippa jobbkläderna.. Ingen hitt att smita före i liftkön med de på sig..

Fan vad hurtig jag låter..  jaja man får vara glad så länge man har energi liksom..
sweet drems & godnatt


Kommentarer
Postat av: elin

hej du!! va va schysst! som de tär nu måste jag jobba dessa dayum, det är kris med g´folk på jobbet,ska försöka prata med chefen imorgon igen--

2008-01-03 @ 11:33:45
URL: http://elineeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0