"Hej, Hur mycket kostar en liter energi?!"

Okeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj... varför står det "skiishow i björnen ikväll kl 20.00" på Åre tv just ju... Jo, kanske för att det skall vara ett jäkla skiishow där, och jag skall delta.. men vet lika lite som du, vad det är jag ska göra. Ibland känner man att energin inte existerar och önskar att man bara kan få köpa lite i affären. Iof kan man ju köpa godis, men det är ju inte sånn energi jag vill ha. Jag vill bli pigg, nu!

Iaf . så kan jag ju beraääa, det jag vet, om vår lilla show.. Det är ju som bekant "familjeveckor" här i björnen och då händer det väldans mycket saker. Våran show går ut på att alla skidlärarna skall åka med pannlampor i olika formationer och som våra maskottar. Jag skall bla. vara Doris (en fet kossa). Det kommer oxå bjudas på en-skidas-show, thaiskii, dubbelskidan osv.. Visst låter det nice? Det skulle vara nice om vi bara var informerade om vad vi ska göra, och det skulle vara nice om vi fått träna mer än En gång.. Åhhhh

Ok, nu ska jag sluta gnälla och trycka i mig en kexchoklad, så jag får lite mättad energi iaf! Måste säga att dagen, för övrigt har vart sviin bra! Det har verkligen hänt något med mina elever "under natten". Alla åket sjukt bra idag, och det är alltid kul att se att det går framåt:)
Sen fick jag reda på att jag skall ha en väldans "intressant" grupp nästa vecka. Jag skall ha, håll i er,....
7 vuxna ryssar, 2  vuxna danskar och ett down syndrom barn.... i samma grupp.. LÄTT.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0