Bästa skiddagen!

Jajamen, med nysnö, sol och sanslöst bra skidåkning har dagen passerat alldeles för fort!

Helgen startade redan igår...

Skidskoleavslutning, pizzamiddag, förfest på torpet, mycket folk, vin, taxi, bygget, dans, sång, kebabmacka, efterfest, sov, frulle, låna supersharp skidor, bränna, dröm, sol, lunch, bränna, afterskii, shoppa ny jacka, hem, trött, taco...

Min helg hittlls i korta drag helt enkelt...
Som sagt så har dagen vart en dröm skiddag och det har åkts på ett par sjukt goa skidor. Ska försöka flirta med hyran så man kan få ha dem hela säsongen!...
För övrigt så gjorde jag ett inpulsköp idag o köpte en ny skidjacka för alldeles för mycket pengar, men den var ju såååå fin. Men nu blir det till att käka snabbmackisar o ketchup ett tag! ;)
För övrigt så träffa jag stadiums chefer vid kebab-mackestället inatt.. Jag hitta tillslut fram till trollhättechefen och började styra upp ett samarbete mellan intersport och stadium.. men det sluta med att jag blev utbuad och alla dissa min mckinly jacka.....;)

Jaja, så kan det gå.... NU ska jag på tacokväll en trappa ner och sen blir det LUNGT! För i morron startar studentveckorna här och då blir det motsatsen till lungt.


Kommentarer
Postat av: elin

hej du!
nu har jag behov av snö och skidor och måste plocka ut lite semesterdays,

är jag välkommen?
31 jan- 6 jan

2008-01-13 @ 16:22:16
URL: http://elineeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0