Feet abstinens!

Solen skiner, himmelen är klarblå, och minusgraderna är perftekta... jag ligger här o suktar... Vill UUUTTT!!

Efter att inte ha haft mer än en skidfri dag i taget, typ var fjortonde dag i två och en halv månad nu, så har jag en enooorm abstinens efter att få stå på skidor igen!
Tre hela dagar utan frisk luft, snö och skidglid, vad gör man?! Känner mig dock ennormt mkt bättre idag! Ingen feber och allt halsont är nästan borta! Nu är det bara luftrören som behöver bli pigga oxå!

Ikväll blir det, som sagt, inget med den efterlängtede utgången, men lite häng på förfesten kan jag iaf unna mig.
Kolla in Borat precis, har aldrig sett denna omtalade film förut.... så det var på tiden kände jag..
Oh, ja ..vad säger man.. Kanske har jag sjuk låg humor, men jag skratta iaf. så det eka ner till receptionen..

Nä, nu blir det en dusch och sen en promme till Blåkulla för lite häng!

I´m back!!


Kommentarer
Postat av: elin

borat är underbar

2008-02-08 @ 14:39:40
URL: http://elineeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0