Den berömda,- fasansfulla måndagen v.9

Steckholmsveckan har startat, och måndag v.9. är en känd måndag i skidskolesammanhang.. Åre har alltså invarderats av Stockholmare, både på gott och ont, ska jag säga.......
MEN..
Jag har fått den stora äran att gå privat hela veckan och slipper, på de sättet alla grupper.
...
Måndag v.9 har vart en helt klockreeen måndag för mig!! Min första lektion åkte jag runt i två timmar med en Sthlms morsa som ville bättra på sin carvingteknink... Så efter att ha dragit förbi den 45 minuters långa liftkön så susade vi ner i Högåsen och brände där i underbara timmar :D
Hela eftermiddagen tillbringa jag med en åttaåring som älska att hoppa och köra fort, fort i skogen!
DRÖM!

V.9 kommer annars att bestå av den stående utgången i morron och på torsdag får jag besök igen!! :)


"Thaaats niiiice"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0