4 timmars lidande..

Sjukdom förra veckan-bättre-bra-sämre-sämst.
Japp, jag sitter här och tycker extreemt synd om mig själv... Efter att ha avverkat en yrig natt med 40,5 i temp och en hals som är totalt paj, så var jag tvungen att bege mig till satans vårdcentral för prover. Siri gjorde mig sällskap för hon och måånga andra är heller inte heelt krya.
Efter 4 timmars väntan och läskiga provtagingar får man reda på att man har en "lätt" lunginflammaiton, en go helsfluss och massor feber!
Men jag var "nöjd" över beskedet för det gjorde att jag fick starka pencillinet, som ska göra underverk på nån dag!

Typiskt som fean att man ska bli sjuk just denna veckan,-Rix FM veckan juh! Måns Z spelar ikväll, Uggla på fredag och hela morgonzoo gänget håller i afterskiierna. Jaja... Lika bra att kurera sig och bli frisk tills nästa vecka!
Då blir det besök! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0