Dax att vända blad.

Så var det dax för ännu ett nytt kapitel i mitt liv.
Undrar om det bara är jag som känner så, att man kan dela upp sitt liv i olika kapitel. Vissa kapitel kan vara långa, andra korta.
Vissa kapitel vill man bara "riva ut "ur sin osynliga bok, och andra vill man leva om igen. Efter att, förra året , ha levt mitt bästa kapitel i min livshistoria, så har jag denna hösten fått vara med om mitt sämsta kapitel i mitt liv.
Det är så det kanske måste vara, och är i ett liv?!

Nu är det iallafall dax att vända blad igen, länma den vidriga och mörka hösten bakom sig, och dra upp mot  nya utmaningar till Sveriges (enligt mig) mysigaste place,- Åre!


Hoppas det är mer snö nu..



Jag har försökt att inte ha så stora förväntningar, men det är klart att man hoppas..:)
Jag hoppas på goa människor, ett roligt och utmanade jobb och att bara få en vardag som man storm trivs med.. Det är väl inte för mycket begärt?!

Idag har iaf. vart en go dag på alla vis. Efter att ha fått sova ut på morgonen så drog jag mig upp, packa det sista, insåg att jag måste ta en väska till (nu uppe i 7 st..)
 och begav mig till stan för att käka en go lunch med nära och kära. Nu återstår bara att säga hejså till ´la familia, och lägga sig på det mindre bekväma nattåget. 

Igår var det lite hejdå-glögg-fika hos mig! Det var en del glada, chockerande nyheter som presenterades!! 
Tider förändras, så är det bara! :D

Eftersom mitt mobila chip till internet inte kommit än, så kommer det dröja tills jag kan skriva igen.. iaf. från min data! Men då kommer det en utförlig rapport om "situation åre"!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skriv så fort du kommer åt en dator..bra insiativ (hur stavas det?) med blogg Jossi !!!
Ha det nu så suuper kul! Många Pussar & Kramar August

2007-11-29 @ 16:31:58
Postat av: Tove

hoppas du har det härligt i snön bruden! ;) skriv snart igen. KRAM

2007-12-04 @ 21:12:24
URL: http://tovei.blogg.se
Postat av: C

Du är värd allt. Njut min älskade vän, vänd sida och snart har du börjat på ett nytt kapitel.
C

2007-12-05 @ 21:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0