Lugnet före stormen!!

Det sopas, pyntas, städas, spikas, sandas, och helt enkelt fixas i varje hörn här i Åre just nu... Allt skall vara klart inför julhelgen, och inför den stora ankomsten på söndag! Det skall komma mer gäster än andra år sägs det.. så nu är allt finslip i fullgång!
Själv har jag vart ledig idag och har inte ansträngt mig allt för mycket. Sov ut i morses, vakna och blev glad,-det snöade! Eftersom heeela systemet öppnat idag så lånade jag ett par dröm skidor på hyran och sen var det
"bar å åk!" Men efter ett par åk värkte mina stackars fossingar av de nya steela pjäxorna och då blev det en julbords lunch med gänget på bykrogen. Yammi!
Nu laddas det i varje stuga tills ikväll.. för då blir det inte lungt.........................................................
 cider x-mas! glittrig... men är det verkligen drickbar?!


Kommentarer
Postat av: elin

Underbart det låter med en vit jul, vi har några få flingor på marken som går mot regn eftgersom vi har en plusgrad.

Jag tänkte höra om jag får komma upp och hälsa på dej och åk lite?

2007-12-23 @ 12:00:48
URL: http://elineeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0