Latmask dagen

3 dagar kvar på 2007! Hur känns det?! Jooo det känns jävligt bra, men jag jobbar fortfarande på att komma på något smaskigt nyårslöfte.........
hmm...
OK, igår iaf så var det dax för skidskoleavslutning med skattjak o dans o sång.. Kossorna Doris var också där och allt blev himla lyckat, måste jag säga.. Sen bar det av till Blåkulla för förferre. Som vanligt var det mycket folk, och "danny" kördes på repeat heela kvällen... Hahah
Kvällen gick vidare på Bygget och där var det, till min stoora glädje, Micke Syd från Gyllene och hans band som spelade... så det blev ett hejdlöst drag till GTs gamla godingar! :)
Kvällen avslutades på "kebab-macke stället". Jag säger bara det, att alla som någon gång kommer till Åre måste provsmaka kebabmackan!! Yammi!!!
Eftersom vi var lediga idag så var ju tanken att det skulle bli skidor hela dagen. Tanken var ju iaf god...
Men eftersom inte vi var de piggaste människorna idag så tog vi oss bort till Wm8:an och tog liften upp till Olympia och käkade lunch... sen blev det raka vägen till fjällgården och afterskii.. Hahah så bra gick den skiddagen... Men vi får skylla på vädret, för det har snöar o vart isigt i backen så......... Men i morron ska det bli åka av, lovar jag!! :)




NU är det dax för ett resturangbesök och sen en hemmaferre på "panget".. emn idag blir det lugna gatan för mig!
NU ska jag fortsätta att fundera på vad mitt nyårslufte ska bli...........?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0