Inte pigg som en mört...

OK, imorses var inte den ljuvaste morronen jag upplevt... Men tillslut drog jag mig upp efter x antal förlorade sovtimmar och satte kurs till "rödkullen". Där har vi genomlidit den segaste dagen hittills...
Vi fick veta allt om hur lönesystemet funkar samt bokningssystem osv... BLABLABLAAAA
Men sånt är väl också bra att veta... Nu är det iaf dax för middag som skistar bjussar på, och diverse lekar i snön.

Gårdagen då, premoären på dippan... Förferren var av det grövre slagen, men alla lyckades ta sig till dippan oskadda och sen var det fullt ös och trevligt folk!
Måste erkänna att jag inte är direkt laddad för en fin-middag nu, menmen bara att se glad ut och käka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0