Fredag!!!

Ja, nu är det fredag, både på gott o ont faktiskt. Det ska faktiskt bli lite tråkigt att säga hejdå till alla mina grupper, som faktiskt har lärt sig något, så nu när det precis kommit igång och kan åka, så är det dax för "hejdå".. så är det ju... Barar att börja om från början på måndag!
Men framförallt så innebär fradagar en megautgång och dessutom blir sovmorron i morron!! Yaaahh

Igår hade vi vår första clinic, det innebar att vi var uppe vääldans tidigt och tränande skidåkning. Vi började träna inför en snowshow som alla skidlärare ska visa upp på familjeveckorna i januare... Whaaaaaaaa sägera jag bara.. Våran chef visade diverse konster, som "kan vara bra att kunna då".... Hahahhha säger jag bara.. NU är det HÅRD träning som gäller, om man ska fixa detta. Men det känns skönt att jag inte var ensam om att stå med öppen mun o ofårstålig blick.. Vi har ju ändå "två hela veckor" på oss.... men TACK!..
image31
Idag är det dax för våran första skidskoleavslutning! Det blir, som sagt, djungel tema och vi ska ha bandanas och bastakjolar av leopart tyg på oss... hmmm. Sen blir det en djungelskattjakt och dragkamp med lianer..
Våran mastott skall också komma och hälsa på... (om nu någon stackare vill vara den).........
Bilder kommer vill jag lova..

 Helgens planer är att få en snowboard lektion av Fanny, som är lärare här. Vi är ett gäng blåbär på snowboard som skall få ett par svettiga timmar på brädan. Men kul skall det bli... För övrigt så är det ut o ragga en nyårsklädsel som gäller samt feta träningen i backen!! NU fan skall det bli konster av!.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0