De två små knorrarna!

En fika dag med knorrarna..
Idag har vart en finfin dag!! Morronen började med att min älskade farmor hade bakat bullar och det blev en storfika. Sen förtsatte turen ner till Kakan och hennes, nu 6 veckor gamla, knoddar! Jag hade glömt att man kan vara såå liten.. En hand lika stor som min tumnagel och en näsa lika liten som min näsborre.....ooohh vilka sötingar!!
Sen blev det promenad runt stan och mycket prat och skvaller. Turen avslutades på Nordis med en smaskig glass...

För övrigt så är de gamla "järngänget" fulländat nu när Challe och Lisa åter satte sina fötter i Väners i morses. Så ikväll får det bli rejunion på promen! I wil be there. Imorron är det coctailpartaj som gäller.. men jag har inget att ha på mig!!! Måste kolla runt lite o se vad man kan hitta...men kul ska det bli:)

Känner på mig att det kommer bli en klockren helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0