Offpist & Lite färg på nästippen..

Idag har det varit en såndär dag som man vill ha varje dag! Strååålande sol, klarblå himmel, inlagd på privat lektioner-men inget inbokat på hela eftremiddagen,- betalt skidåkning, glittrande snö, minus sex och mycket god skogsåkning....helt enkelt en klockren arbetsdag!

Förra veckan, var som alla andra veckor, den bara försvann...... helgen avverkade vi oxå i ett skönt nafs.
Efter jobbet i fredagen var det dax för skidlärarmys, de hade arrangerats ett antal annorlunda tävlingar och kvällen fortsatte med BBQ och en rejäl utgång. Lördag och söndag fördrevs på olika back-resturanger och i alla delar av Åres skogar. Jag testa också några åk i "svartberget". Eftersom lutningen var
B R A N T, så killade det lite extra i maggropen i de fösta svängarna innan vi nådde toppen av susarbäcken!

I veckan får jag påhälsning igen av mina kära vänner, som kan vänta sig en offpistguidning av mig! ;D Annars står påskfest på schemat och ett o annat resturangbesök och mys.

NU har min skånevän anlänt tillbaka till Åre så nu blir det en skvallerfika i byn!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0