Sommartankar...

Idag är jag hemma från skidskolan och kurerar mig. Som sagt så är jag dunder förkyld och ska bege mig till farbror doktorn och kolla min klump till hals.
Men imorses vaknade jag av konstiga tankar om framtiden.


Jag fick lite smått panik när jag kom på att jag måste tacka ja eller nej till mitt sommarjobb om två veckor..
Whaaa jag vet verkligen inte vad jag vill... Det finns ju inget finare än Svenska sommaren när vädret är på topp. Men om man kollar tillbaka på sommaren 2007 så blir man helt skakis!! Varför stanna i Sverige och se ännu en sommar regna bort, (med största sannorlighet iaf..)???? Men samtidigt finns det ju inget bättre än västkusten, en fin sommardag.... Åhhhhh vad ska jag göra?! En sak är ju säkert, man kan ju inte förutse hur sommarvädert skall bli. Vad kan man hitta på i varma utlandet en sommar ist. trooo? Egentligen vad som helst..

Helt säkert så kommer svaren att visa sig inom en kort period! :) Nu ska jag slänga i en maskin tvätt och sen gå och ragga en filmkompis och en film samt köpa massa glass innan jag beger mig till v-centralen.*

Kommentarer
Postat av: Anna

men hej hallå possi! här har jag gått o helt missat din blogg! det var som fan!! när är jag välkommen upp?? :):) saknar ditt tryne!!

2008-01-29 @ 15:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0