Mitt första visitkort!!

I veckan fick jag en bunt med mina första visitkort ever! Känns som att man samlade ett vuxenpoäng där! ;) Jag fick också användning för dem på direkten. Jag delade ut dem till alla i min vuxengrupp och sen kom det sms från dem och de tacka för en underbar vecka! Så det var kuuul! :D
Veckan har annars varit goo, underbara grupper och gött i backen. Julgransplundringen i onsdags blev kalas, det bjöds på oxfilé och potatisgratäng och den var det julklappsbyten, allsång och tomtar.
 



Fredag igår, som vanligt var det skidskoleavslutning och sen skidlärar afterskii, kvällen fortsatte med fördelsedagsferre och utgång.. BWO spela på Bygget. Dock kom jag inte så långt, för jag höll mig till födelsedagsferren, men jag hörde att det vart ett satans draag!
Idag har jag en skidfri dag, känns som det var dax efter 14 dagar på skidor. Så nu ska vi bege oss ner till byn och jag ska "banka" ut mina pjäxor i verkstan för det gör satans ont på en knöl på fossingen!
Ikväll blir det lungt och jag hoppas på att det blir middag på någon resturang och en riktig chill kväll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0