Besök!

Sista jobbdagen för veckan i morron!
Morrondagen kommer att börja med morronträning, sen blir det jobb och efter det har familjemedlämmar anlänt till Björnen! Så helgen kommer bli någolunda lugn (med undantag lördag kväll, då det ska firas Australia day med bbq och home party :S).
Jag ser såå  fram imot att mitt besök fixar middag varje dag, och jag behöver inte laga ett dugg! :)
Såklar skall det bli superkul att åka skidor i dagarna tre med dem och dra med dem ut till skogs! Det kommer även bli bad, resturangbesök och mys...Yääh

Igår var det bygget, som sagt, och det blev en hejdundrande förfest med Lena och hennes lundskompisar och malmönation. Det bjöds på trubadur och allsång. På Bygget var det dock på tok för mycket folk, så det gick knappt att röra sig! Thanks lord för att studentveckorna är över snart! ;) Att folk armbågar sig fram och trampar tårna av dig, hör inte till vanligheten, och det är inte OKEJ!

Sweet dreams'


Kommentarer
Postat av: Lena

hej vännen!! nu är jag hemma i gråa Lund igen, längtar tillbaka till Åre! jättekul o se dej, hoppas de blir lite mindre trångt nu när vi är borta :) massa kramar

2008-01-25 @ 15:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0