Jobbsuuug

FRISK!
Det känns lite som julafton i morron, man vill bara att det ska bli morron så man får börja jobba igen! Jag är så enormt sugen på att hoppa i mina pjäxor o känna de välbekanta "klämmandet" om föttern! :) Jag är sugen på att ta hand om nya gruppet, organisera, lära och susa ner!
Elin kommer, som sagt på besök, eftersom jag inte hade möjlighet att ta ledigt i morron så får hon underhålla sig själv på dagen, men på kvällen ska vi möta upp Poz och käka lite:)

Idag har bara vart ytterligare en slappar, och bli-frisk dag. Det har vart Film (A walk to remember) Bör ses!! och födelsedagstårta som gällt.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

josse, din klockrena redovisning av dansbandskvällen kan ha varit de roligaste jag läst på länge.. tack för du förgyllde min dag!

2008-02-11 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0