Kall, men underbar dag!

image69

Jajamen, idag har vi letat oss fram i skogarna i Tege, men kylan (minus 15) gjorde att skogssnön blev hård och svåråkt, så efter halva dagen begav vi oss inår Åre igen och låg i carving i tvärådalen hela eftermiddagen. Underbart ända tills liften stanna i 20 min, och man höll på att frysa ihjäl....
MEn med hjälp av en sen lunch och varmchoklad tina man upp en smula och förberedelserna inför morrondagen tog fart..

 Veckans kommentar från skidskolan, på fradag, sista lektionen.....:
Jag:" Ok, vad har ni lärt er denna vecka dåå, hörrni??!!"
4-åriga jacob:" Det ända jag har lärt mig fröken, det är att man inte kan dansa balett i liften".....

Så sant såååå

Kommentarer
Postat av: Tovei

hahaha, underbar kommentar!! tycker att det låter tråkigt att inte få dansa balett i liften fröken ;) puss på dig flingan!

2008-02-07 @ 20:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0