Fröken, gud ser mig!

Dagens kommentar kommer från Ville,6.

Ville: frööööken, vet du?!
Jag: Neej...vadå?
Ville: Jag har kommit på att det bara är tjejer i min grupp, här på skidskolan.. Alla barnen är tjejer och du är tjej..
Jag: jooo..
Ville: Åh,..... Vet du,.. Gud ser mig, och vet exakt vad jag vill ha!!!!.......Taack gud.. aaahh..

Extremt intensiv dag, jobbat 10 timmar, om man räknar med den betalda kvällsträningen.
Den gick ut på att vi skulle lösa vissa problem som kan uppkomma osv.. Eftersom det var kvällsåkning för allmänheten oxå, så kryllade backarna av folk...
Problemen hade bl.a att göra med trotsiga tonåringar som plogar, detta resulterade i att 15 st. skidlärare (iklädda våra ställ) kommer och plogar ner för backen, med stavarna åt helvete och ser allmänt efter ut.....
Undrar vad folk tror...??

Tomorrow är det fredag igen och en dubbel-födelsedagsferre väntar med temat:pirat....

image84


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0