"stilla dig för fan"..

Kvällen igår var som tisdagar brukar vara. Galna. Min granne var precis uppe här och undrade om Jag visste varför han hade skickat ett meddelande till mig med texten "Stilla dig för fan".. HAn hade ingen aning. Inte jag heller...
Förfesten blev som vanligt först här, på femman, och sedan bar det vidare till fyran..
Ska passa på att påminna om den stora piratferren den 27, som jag o Jocke står som värdar för. Så för alla som befinner sig i Åre och tänker infinna sig då, börja spåna på kostymer.. Det är bara äckta pirater som kommer innanför dörrarna!

Träning fanns i tankarna ikväll, men vi styrde om till en kladdkake- och filmkväll istället. oups.. Men i morron är det morronträning som gäller 07.30.. Så man får väl lite träning då om inte annat!

Spåningar på vad man skall vara på den stora skistarferren har börjat. Årets tema är "sagolika och hjältefyllda"...

Någon som har något förslag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0