La escole de eskii, (eller nått)

La famila weeks är i gång här i Åre och detta innebär mycket folk i la escole de eskii... Min vecka i skidskolan är lite spanskinfluerad som ni märker:) Först ut idag fick jag en internationell skidgrupp med vuxna från alla delar av världens hörn. Interssant lektion, men bra gick det trots allt!
Vecka 3 är för övrigt en hektiskt vecka på alla fronter. Skiishowen skall uppvisas för första gången på torsdag kväll och detta innebär much träning! I morron skall vi stå i backen 07.45, likaså torsdag! I årets skishow skall jag fixa en del formationer i form av schweizer kors, den berömda ormen, samt skärande svängar. Otaggad, men när det väl gäller så är det ju ändå väldans kul! Allt avslutas emd ett heldundrande fyverkeri, som är min personliga höjdpunk:P

PÅ festfronten denna vecka står en 25års ferre på fredag, samt årets traditionella julgransplundring på torsdagskvällen... Thats it. Punkt slut. (fast kanske bygget i morron oxå) ;)
Nää.. fast Nu skall det ju gälla nya tider i mitt liv. Träningstider. Pump i kväll, känner redan hur den kommande, extreema, träningsvärken tar form i min kropp ja!.... wellweell, nu skall jag kolla läget på guldbaggegalan, sen blir det tidigsängdax!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: elin.e

vad gillade du björn och glans?

2009-01-13 @ 15:38:36
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0