Sommarkänslor!

Tiden har gått extremt fört sedan jag kom hem från de Jämtlänska skogarna och Åredalen. Det har hunnits med att få rejäla sommarkänslor, och sommarfeelingen har legat på höög nivå!

Det har grillats och picknickats på alla tänkbara ställen och tider, det har badats och det har tillomed hunnits med att fira födelsedagsbarn. Mitt uppe i sommarfeelingen har det jobbats myycket. Inte mins denna veckan är schemat fett och jag skall försöka visa en femma vart skåpet skal stå..;)

Underbar helg avverkades ute på västkusten, där det blev kuliga återseenden och kalajs. En sak är säker och det är att på västkusten skall jag, någon gång,  i min framtid bo. Kan inte få nog av detta ställe!image115
Premiärgrill i Annas nya hus!image116
grilltider  på Skräcklan
image117
Mys i Kungshamn

image118
En sommartröttis



Hoppas på en mini Årerejunion i Växjö i helgen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0