Sooovvva!!

Please låt mig ligga kvar i sängen! NU sitter man här och proppar i sig frulle och gäspar i fulla drag!
Ja, de var Bygget igår med förferre på Panget och även fast man gick in med inställningen, "nu ska jag ta det LUNGT" så blev det partaj på högsta volym iaf.. Men kul var det, Petter lira ett tag och i princip alla Åres säsongare var där! Onsdagmornan LÄR inte bli roliga i framtiden heller!

NU ska jag ut och sätta barnbanerna med alla nallar, svampar och tomater. Sen blir det några timmers jobb och dagen kommer väl avslutas med clinic i wm:8an. Dagens tema var tydligen problemlösning och undervisningsövninger! Kan jag behöva en smula av!
Vad blir det för lek med mina snögubbar i dag troo?! Hunden och benet kanske???? :)
Sätt fart Josefiiin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0