Skador...

Dagen började kanon med att jag, soffan, davvan, challe o gabby var i backen vih halv tio snåret. Jag bränner lundsrappet ner me mina favvo skidor (som jag för övrigt får  låna hela säsongen) och underlaget är peerfeekt!
Men precis innan jag ska svänga in till liften kommer det en satans bitch o bränner rakt in i mig så jag flyger åt helvete och mina skidor flyger åt andra hållet.. Fuck! Såklart landar jag på min svanskota och jag kan säga att om det gjort ont innan, så har jag ontontinihelvete nu!!!! Vad ska okontrollerade fartdårar i backen att göra?!!
Resten av dagen var det upp och ner som gällde och underlaget  och det blev en knon lunch på ullådalsstugan.

I em har jag vart o gjutit sulor till pjäxorna som ska göra så att jag får bort min onda knöl på foten. Just nu ser det ut som jag har 11 tår.. I hope it will be better! :9
Jaja nu har jag fått klaga av mig lite!
Idag startar studentveckorna och Åre invarderas av studenter från närofjärran... Så nu är det ju säsongarnas uppgift att dra ut och representera orten.. ;)

Besök väntas nu på söndag och sen hoppas jag att jag får besök den 31 oxå!! Häng på alla som vill!!
NU väntas filmnight och ladda inför morrondagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0