Gillar läget, helt enkelt!

Tisdagsklubben igår, tema "färgglatt"..... Synd att jag inte har ett enda plagg som är extremt "färgglatt" med mig hit.."
MEn kvällen drog igång iaf. och det var både för-förfest och sen förfest på torpet. Eftresom det hände en liten "olycka"  (berättar snart) i backen i går så skulle jag ta det relativt lungt... Vilket jag lyckades sådär med.. Men om man säger såhär, så var jag nog lugnast av alla oss igår :) Ett framsteg josefin...
Eftersom tisdagar är säsongarnas "egna" utgångsdag så blev man lite depp när 1000000 studenter hade bildad en stökig kö utanför när vi anlände... Men väl inne var det lajbans som vanligt!

Idag hr vart en dag där allt rullat på finfint, inga mammaor i staketen, o inga kids i liftspåret... utan alla elever  har gjort framsteg, och det är alltid kul att se!! För övrigt så har det snöat satmycket hela dagen!! Goood!
Ikväll blir det Björnens årliga julgransplundring.... Inte för att jag är jättepepp nu, men det får jag se till att bli snart! För det skall bli stormiddag och julklappsbyten (något drickbart) och rim... Resturangen där alla ska hålla till ligger en bit upp i backen, så när vi ska åka hemmåt gäller det att hoppa i pulkan och blunda..
Jo, just det ja.. igår kördet jag med en grupp i backen och lyckades på något sätt sätta mig på svanskotan igen så jag tuppa av, och vakna av att en liten unge slog på mig med vanten.. "frööken vakna, vad gööör duu" hahhah jag svimma nog bara i några sek.. men det gjorde så inutihelvete ont så det bara svartna för mig.. :/
Jaja..Nu kommer snart påhälsning och det ska bli kuuul!!

Nepp, dax för lite powernap och laddning!

Förretsen, vi ska ha skistars stora personalfest den 4 feb och årets tema är "dansband", så om någon har något bra förslag på vad man ska ha på sig, så tar jag tacksamt imot det<!!!!


Kommentarer
Postat av: elin

hej jossi
att jag inte har bokat ännu beror på kin boss, får beskad på måndag, men jag kommer!!
kan inte vänta mera!

2008-01-17 @ 14:48:57
URL: http://elineeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0