Dobre!!

Hur mågra gånger har jag sagt "dobreeee" idag tro?!
-Många, kan jag lova. För alla som inte vet, så betyder det "bravo" på ryska, och eftresom Åre har invarderats av rika ryssar denna veckan, så används det ordet flitigt i skidskolan! Denna veckan är det allts full rush, vi har permiär på vår "ski-show" nästa vecka.. och det innebär hård träningar mårnar och kvällar för alla! Men sueperkul är det, och tur ä'r väl det!! :) Ikväll är det också dax för en annan internutbildning med alla skidlärare i hela Åre. På dagens schema står det "storsväng".. Vi får de var detta leder!


LIte updates från nyårsafton då...
Kvällen börja lungt och sansat på blåkulla (ett personalboende här i björnen) Vi käka riktigt go middag och sen var det mingel som gällde. Plötsligt kom det mer folk, och mer och mer.... tillslut var vi ca. 100 pers och det var lite smått kaotiskt, men ingen brydde sig om det utan det var " skaffa -sig- ett -dansutrymme- och -släpp- loss -ännumer, om möjligt" som gällde. Klockan blev 12 och ett kolosalt fyverkeri exploderade på himmelen. Så var det helt plötsligt år 2008!!



Nu ska jag hoppa i mina ääälskade underställ igen och mot träningen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0