Det var en gång en dam som plöjde ner barnområdet...

Det har vart en ovanligtbra måndag i skidskolan ändå... Måndagar brukar annars var de mest kaotiska dagarna med försvänna barn och tillkommna barn och fel i listor osv.. Men idag klaffa allt finfint ända fram till min sista lektion..
Som tur var fick jag o Micke ha lektionen tillsammans, för den bestod av 10 utlänska gäster som aldrig sett skidor förut.. Jag fick tillslut koncentrera mig på en engelsk dam som inte kunde röra sig på skidorna överhuvudtaget.. o då menar jag röra sig genom att gå på platt mark liksom.. Men efter myycket slit så fick jag upp henne i barnliften och vi åkte upp 10 m typ.. Sen skrek hon och slängde sig åt sidan och åkte rätt in i staketet som avgränsar barnområdet och drar med sig det tillsammans med diverse svampar, tomater och björnar..
Kidsen skriker o jag skriker o hon skriker.. hahhaha  sen hamnar jag i ett asgarv och kan inte sluta skratta...
Fan vad jag måste bli bättre på att hålla minen.. men det såg så inutihelvete roligt ut...
Kvällen har vi tillbringat i wm:8an, och dagens tema på clinicen var "problemlösning".. Lärorikt säger jag... :)

I morron blir det tisdagsklubben på bygget med alla galna studenter och denna gången skall det inte bli någon efterfest Josefin!! OK?!


Kommentarer
Postat av: Lena

vännen...nästa vecka blir de efterfest varje dag :) lär in dej allt om Åre nu så vi kan få bästa guiden när vi kommer...söndag-LÄNGTAR!!!! puss

2008-01-15 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0