Brutit svanskotan?!!!

Ok, jag kan inte sitta, inte ligga och knappt stå..... Fuck...
Så kan det gå när man ger sig ut på en löjlig, fjantig, ful och äcklig snowboard och åker upp in en låång satans backe... Helt plötsligt så åker helveteskanten in i den fula snön och smääääshh... så sitter man där och har svanskotan intryckt in i magen typ...... Faan...

Jajamen jag har åkt snowboard idag, vi var 3 blåbär plus Fanny (snowboardlärare) som gan oss iväg.. Första stoppet var nallebacken där man stod i en satans kö och knödde med sina, föredetta, 5-åriga elever... Efter att alla elever hade fått sig några rejäla skadeglädjeskratt eftersom "fröken" trillade 10 ggr så gav jag upp och övertalarde Fanny att ta oss upp i ankarliften...
BTW...........Det gick som det gick och nu sitter man här och har saaatansinihelveete ont i aset...



(fast nu känns det redan lite bättre när man fått avreagera sig lite)  
Brädan hamnar nu på hyllan ett tag och jag håller mig till skidor.. Funderar på att testa telisar nästa helg ist!! :)
Bra idé va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0