Australia day party!

För er som missat detta, så var det alltså Australiens nationaldag igår! Mina tankar går först tillbaka till där jag befann mig för ett år sedan. Då stod man i Darling HAbour med 200 000 andra och fira rejält... Men gårdagens firande var inte helt fyskam heller!!
Eftersom Gabbis hus består till hälften av Aussies så blev det en äckta BBQ ferre där men en äckta "Bondi beach lifeguard" som underhöll. Det bar vidare till BYgget och jag o Charlotte snackade oss in på listan och slapp kön igen.. Yeeeesss....
Sen var det lite sheikisheik på Bygget innan vi tröttna o kom på den briljanta idén att vi skulle lifta hem... Först stanna en mörk bil med mystiska folk i, så vi avstod, bil nr. 2 som stanna var polisbilen.. Vi dumpa den med.. tillslut fick vi napp och kom hem helskinande:)









Så över till mitt besök och helgens skidåkning. Det har snöat hejdlöst mkt i helgen och det finns ny pudersnö i överföd! JAg o papps mf.l har hållt till i skogarna mestadels och det har vart saatans bra åkning helt enkelt!


vurpa..                                                  Kickan vurpar oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0