Ajaj fy o usch!!

I morses skulle vi varta uppe med tuppen och åka skidor, men eftersom min papps o co. inte är det snabbaste så stack jag ut med lite annat folk. Men efter ett åk så är smärtan ooollidlig! MAn kan inte fatta att det kan göra så ont på en så lite plats på kroppen...
Min knöl under lilltån har vuxit till det dubbla och trycket från pjäxan gick inte att stå ut med längre. Så näst intill gråtfärdig springer jag in till, numera mina polare, på sportbutiken och ber dem att slå ut pjäxan med sin fulla kraft!!
Han tar även en snabb titt på min fot och han konstaterar att jag "böör inte åka skidor på minst 3 dagar", så foten hinner hämta sig.... "Annars blir det troligtvis sjukskrivning.."
Nooooooo.. när ska jag ha tid med det?!
Saaatanigatan! Det som skall bli en kanoon helg nu!.. Jaja vi får se hur mycket vila det blir :/


Men eftermiddagen har ändå vart ok, och jag har haft pistvisning för mina besökare, som följdes av afteskii. NU är det time för resturangbesök och, som valigt, fredagsutgång!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0