2008 here I come!

I mitt huvud:
Bara för att man, för en gång skull, får sova till 10, så vaknade jag nu iaf.... Trött som en get och inte direkt taggad på att gå ut och åka rullbandet med 5 st. 4-åringar idag.............Men det är bara att hoppa i understället och på med the big smile.......... Vi slapp iaf vår första lektion idag.... kan behövas... för jag undrar i mitt stilla sinne hur vissa av människorna från igår skall,överhuvudtaget, kunna resa sig upp idag.......  Jaja inte mitt problems..
Shit, nu är det verkligen år 2008 och det känns som att det kommer bli ett grymt år, helt enkelt!! Jag hade två nyårslöften ja.. ett var mer seriöst än det andra.. Det Första går ut på att jag bara skall  göra saker som är kul, och som man trivs med.....eller grejer som leder till roliga saker! Typ som att bo i Åre..
Det mindre seriösa löftet som alla skidlärarna skåla på var att "vi skall aldrig spy bakom en gran under lektionstid"............ Det skall iaf jag hålla, vill jag lova!!
Nu kom min rumskamrat hem... hon har väl vart på någon efterfest tills nu... måste få ur henne lite skvaller, och sen dra till jobbet!  Men en utförlig rapport om nyårsafton kommer sen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0