Intensivt...

Fredag, finns det något skönare än en fredagkväll?! Nopp.. antagligen inte.
En snabb resumé av veckan.. Elin anlände ju till Åre i måndags, och vi hann med resturangbesök, utgång, födelsedagskalas och allmänt skvaller om allt mellan himmelojord! :)

Eftersom det har vart den mest bokade veckan genom tiderna här i Björnen nu, så känns det gott att veckan är över och att man har haft fyra lektioner/dag ist, för tre! Danskarna har invarderat Åre denna veckan, och man han försökt ge sig på att "snacke" lite dansk, som mest resulterar i en pinsam katastrof! ...

Jo, Igår hann vi även med Money brothers spelning på Bygget, vilket var super! Jag är inget stort fan, men live var det en hitt, verkligen! Nu väntar en go middag på resturang med alla jobbatkompanjoner och sen en rejäl utgång. Planerna för helgen är annars att åkaåkaåka!!! En och annan afterskii ska man också hinna med!

Ni hör hur jag skriver va?! min puls ligger fortfarande på 180 och nu ska det bli tio djupa andetag och sen hoppas jag att fredagsfeelingen infaller i min kropp!
Relaaaaaaax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0