För ett litet år sedan..

I brist på annar ligger jag här och vilar upp mig de sista, för snart har jag bestämt att min sjukdom ska vara över och vi ska ge oss in mot byn och dra på RIX avslutningen med morgenzoogänget och diverse B-artister.. Men ändå, ska bli kul att se och träffa folk igen! Dock står dte oklart om jag kan jobba i morron eller ej. Kolla prcie läget på datan, o jag har fem timmars privat lektioner.. Just nu känns det icke genomförbart...


Kolla precis igenom massa gamla kort och minnena kom upp från Aussie och när vi firade Australia day  för exakt ett år sedan.. :)
image79

Men nu är nu, o då var då! Sjukt skilda världar och jag diggar dem båda mkt hårt!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0