Värva elever på krogen...

Afterskii premiär idag!! Vart såå efterlängtat och kuul! Som vanligt stog ma-ma-ma-marmelad orkestern på scen. De blev allt ifån ACDC till Lasse berghagen! :)  "han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna..)



Jo, för övrigt så har dagen vart seeeeg för nästan alla skidåkare.. Jag kunde räkna antal spyor nednför liften i backen idag... En och annan fick dyningar efter nattens partaj..
-Herregud folk, drick med MÅTTA!! ;)
Kvällen började iaf. med en rejäl förferre i Björnen med alla "björnare" och föjldes av röj på Bygget. Eftersom man tycker man är väldans smartaste ibland när man har alkohol i kroppen, så kom jag på den brilljanta idén att värva elever till mig.. Detta sluta i att jag hade övertalat några stackare att komma till skidskolan nästa vecka och få en lektion i störtlopp... Hmmmm... synd bara att jag inte vet ett dyft om störtlopps åkning osv.. menmen..

Imorron är sista dagen på utbildningen och det är såå skönt! Man börjar helt enkelt bli lite less på att alltid åka och vänta in gruppen och åka bestämda svängar eller i bestämda backar... Jag vill välja själv!!
Nu är det födelsedagskalajs som gäller med maräng tårta och greejer! yammi!

Kommentarer
Postat av: C

"-och så spotta han ut snusen, sa min sköna får jag lov?"

2007-12-15 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0