Så var man godkänd då!

Så har man avklarat första kursen! :) Men på ett sätt vill man inte att veckan skall ta slut. För SHIT vad grejer man lärt sig och nu vill man bara börja jobba in real liksom!
Igår kan vara den roligaste dagen på hela vecka. Alla i grupperna skulle hålla i en lektion, som var utformas på ett spec. sätt...
Min uppgift var att lära 5 åringar att åka ankarlift för första gången... Eftersom mina gruppvänner inte gjorde det speciellt lätt för mig utan spelade trotsiga djävulsungar så slutade lektionen med att 3 låg utmed liftspåret, en glömde att gå av och åkte upp till toppen, och en fastnade och slääpades med... jag kan bara säga att jag var heelt dysvett efteråt.. Panik, haha, men det är bara att hoppas att "riktiga" 5-åringar är duktigare..
Trots allt så blev jag klart godkänd!!
Idag drog vi-30 st dyngbakis deltagare, ut i backen för att öva personlig färdighet.. ehh det gick sådär för alla måste jag säga.. ett flertal deltagare, (inte jag) lyckades kasta upp sin frukost i de alltför snäva svängar... wääkhh

Wellwell.. igår ver det då en utgång och avslutning som gällde.. värst av alla var såklart våra ledare. :) Vi tillbringa iaf kvällen på CC och lyssna på ett relativt känt band som jag redan glömt namnet på.. men de är dem som gör den där vissel låten.. haha.. Efter en "emergency" burger damp man
säng.





Imorron är det en efterlängtad sovmorron som gäller och ett välbehövligt bubbelbad med massage efter!
Yees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0